Sukces

Odniosłem „sukces” !

W krótkim okresie czasu, mojego bloga odwiedziło dziesięć tysięcy osób. Na wielu portalach oraz forach powstały na jego temat dyskusje.

Otrzymałem sporo poczty oraz komentarzy. Wiele komentarzy nie akceptowałem z bardzo prostego powodu. Głupoty piszących owe komentarze…

Wojciech Cejrowski (którego cenie) w dyskusji z panią Senyszyn powiedział:

” Z GŁUPKAMI nie ma sensu dyskutować, przed GŁUPKAMI trzeba się bronic”

Bo jak mam nazwać osobę która porównuje portal społecznościowy do książki telefonicznej lub inna osobę która porównuje filatelistykę czy numizmatykę do kolekcjonowania kont fikcyjnych typu „słonik szczęścia” ?

Mój blog był również najszybciej rozwijającym się blogiem, a wpis „Forum nasza klasa” był jednym z bardziej popularnych wpisów na WordPress.com.

Najszybciej rozwijajace sie blogi

najpopularniejsze posty
Z maili które otrzymałem wynikało, ze wiele osób nie wiedziało jak należny postępować na portalu społecznościowym. Był to ich pierwszy kontakt z internetem a tym bardziej z portalem typu community.
Ludzie zakładając konta wzorowali się na innych, nie zastanawiając się czy jest to logiczne i mądre.
Ciesze się ze przynajmniej kilka osób moglem odpowiednio ukierunkować. Dokładnej ilości nie jestem w stanie podać, mogę tylko mówić o tych osobach z którymi wymieniłem korespondencje.

Jeszcze raz wszystkim dziekuje, ciesze sie ze moglem w czyms pomoc.

No comments yet

Dodaj komentarz